UM Kalisz: 15 marca Światowy Dzień Konsumenta
15 marca przypada Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji przypominamy, kto w Kaliszu dba o prawa i interesy konsumentów.
Z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów możemy skontaktować się za pomocą poczty mailowej (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) i tradycyjnej, telefonicznie (62 7654323) lub umawiając się na wizytę (Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów osobiście w poniedziałki i czwartki, w godz. 7.30 15.30 Urząd Miasta Kalisza, ul. Kościuszki 1A, parter). Ze względu na trwającą pandemię zachęcamy do korzystania z dwóch pierwszych form kontaktu.
- Najwięcej spraw, z jakimi zgłaszali się konsumenci, dotyczyło reklamacji odzieży i obuwia, urządzeń RTV i AGD oraz sprzętu elektronicznego, m.in. telefonów komórkowych, komputerów czy telewizorów oraz reklamacji usług, w tym usług telekomunikacyjnych, sprzedaży energii, ubezpieczeniowych, turystycznych mówi Anna Zaradna, Miejski Rzecznik Konsumentów.
Urząd Miasta Kalisza, kalisz.pl/dla-mieszkanca/aktualnosci/15-marca–swiatowy-dzien-konsumenta,36494
Autor: krystian