UM Kalisz: Obsługa klientów przez ZUS od 16 do 27 marca 2020 r.
W związku z sytuacją zagrożenia epidemicznego - w trosce o bezpieczeństwo klientów - ZUS poinformował, że w okresie od 16 do 27 marca 2020 r. nadal funkcjonuje w ZUS w sposób niezakłócony obsługa klientów w Centrum Obsługi Telefonicznej.
Do dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze w godz. 7-18.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca również do zakładania profili na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Konto można założyć bez wychodzenia z domu przez internet - za pomocą profilu zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.
We wszystkich placówkach ZUS przygotowano wyodrębnione strefy, w których można samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami Zakładu. Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i obsługę spraw w sposób niezakłócony.
Urząd Miasta Kalisza, kalisz.pl/, kalisz.pl/dla-mieszkanca/aktualnosci/obsluga-klientow-przez-zus-od-16-do-27-marca-2020-r,26660
Autor: krystian