Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Kalisza przypomina, że sprawy związane z: rejestracją pojazdu, obowiązkowym zawiadomieniem Prezydenta Miasta Kalisza o nabyciu lub zbyciu pojazdów oraz ewidencją działalności gospodarczej można załatwić szybciej i sprawniej. Wystarczy skorzystać z paczkomatu, który znajduje się przy wejściu do budynku urzędu przy ul. Kościuszki 1A, od strony filii nr 3 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Asnyka.

Przed skorzystaniem z paczkomatu zapraszamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w Kartach Usług Publicznych, które znajdują się w Poradniku Interesanta.

Pamiętajmy, że za pomocą paczkomatu możemy nadać i odebrać korespondencję nie tylko związaną ze sprawami dotyczącymi rejestracji pojazdów.

Zasady funkcjonowania paczkomatu InPost Urząd24 dostępne są pod linkiem - tutaj

Do korzystania z paczkomatu zachęcamy szczególnie z uwagi na trwające zagrożenie epidemiczne i w związku z tym, na ryzyko zarażenia się koronawirusem.