Przestarzała strona internetowa nigdy nie pozwoli firmie rozwinąć skrzydeł i odnieść sukcesu. Jeśli więc Twoja firma posiada w internecie witrynę, która już od dawna odbiega od standardów to najwyższa pora, aby przekształcić ją w nowoczesny portal, który będzie na równi konkurował z innymi witrynami w internecie. Agencja marketingu internetowego 48 Media specjalizuje się w tego typu działaniach, więc warto sprawdzić ich ofertę. Po czym poznać, że Twoja strona www wymaga odświeżenia, a nawet zaprojektowania jej od nowa?

Internet dynamicznie się zmienia

To stwierdzenie w śródtytule tego artykułu mówi samo za siebie. Internet ulega ciągłym zmianom, to co kiedyś było popularne, dzisiaj już niekoniecznie wzbudza zachwyt. Nie oznacza to, że należy nieustannie śledzić wszystkie pojawiające się nowinki odnośnie tego co jest popularne, ale warto co pewien czas upewnić się, że strona www dla firmy jest zgodna z aktualnymi wytycznymi i standardami wyszukiwarek internetowych, w tym najpopularniejszej – Google.

Zamień przestarzałą witrynę firmową w nowoczesny portal

Po czym poznać, że należy przebudować stronę internetową?

Przede wszystkim najważniejszym wskaźnikiem jest współczynnik odrzuceń. Jeśli na stronie internetowej mamy dostęp do opcji statystyk to jedną z nich jest właśnie poziom odrzuceń, czyli informacja o tym jak wielu internautów opuściło stronę www po kilku sekundach od jej przeglądania. Jeśli zauważymy, że ten wskaźnik nagle się zwiększył to również znak, że coś jest nie tak – może grafiki przestały działać lub nawigacja prowadzi do nieistniejących podstron. To sygnał alarmujący na który koniecznie należy zwrócić uwagę.

Kolejną kwestią jest to jak witryna wyświetla się na urządzeniach mobilnych. Jest to tak zwana responsywność witryny. Dzisiaj praktycznie każdy nosi ze sobą smartfona i wiele osób korzysta z tabletów do przeglądania stron www. Doświadczone agencje, których specjalizacją jest tworzenie stron internetowych dla firm stawiają responsywność na pierwszym miejscu, ponieważ już praktycznie połowa internautów korzysta z wszelkiego rodzaju urządzeń o mniejszych rozmiarach i niestandardowych rozdzielczościach w celu poszukiwania informacji w internecie. Nawet jeśli Twoja strona internetowa została stworzona pod urządzenia mobilne dawno temu, to warto upewnić się, że najnowsze aktualizacje przeglądarek internetowych na smartfony wciąż wyświetlają ją poprawnie.

Wygląd strony firmowej może odbiegać od aktualnych standardów. Dobrze jest ocenić tą kwestię profesjonalnym okiem, aby upewnić się, że zastosowane kolory, czy też czcionki pozwalają na komfortowe korzystanie z witryny.