UM Kalisz: 12-16 kwietnia - Miejski Rzecznik Konsumentów nie przyjmuje interesantów

1 min czytania

W dniach 12-16 kwietnia Miejski Rzecznik Konsumentów nie będzie przyjmował interesantów.

W tym czasie pomoc prawną w sprawach konsumenckich można uzyskać:

- pod numerem infolinii konsumenckiej: tel. 801 440 220 lub /22/ 290 89 16 (opłata wg taryfy operatora),
- w Konsumenckie centrum e-porad: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kaliszu, przy ul. Kolegialnej 4 (drugie piętro), tel. (62) 757 44 07, godziny pracy: pon. - pt. 7:30 15:30.

Instytucje świadczące porady w sprawach specjalistycznych:

- usługi telekomunikacyjne - Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Poznaniu, ul. Kasprzaka 54, 60-245 Poznań, tel. (61) 65 98 610,
- usługi energetyczne - Urząd Regulacji Energetyki, Zachodni Oddział Terenowy, ul. Wielka 20, 61-774 Poznań, tel. (61) 670 53 01,
- usługi finansowe i ubezpieczeniowe - Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, tel. (22) 333 73 28.

Urząd Miasta Kalisza, kalisz.pl/dla-mieszkanca/aktualnosci/12-16-kwietnia–miejski-rzecznik-konsumentow-nie-przyjmuje-interesantow,37138

Autor: krystian