UM Kalisz: Miejski Rzecznik Konsumentów niedostępny od 16 sierpnia do 2 września
Od 16 sierpnia do 2 września br. Miejski Rzecznik Konsumentów w Kaliszu nie będzie obecny. Warto sprawdzić, gdzie w tym czasie uzyskać pomoc prawną w sprawach konsumenckich.
Podczas nieobecności Miejskiego Rzecznika Konsumentów pomoc prawną w sprawach konsumenckich można uzyskać:
- w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kaliszu, ul. Kolegialna 4 (II p.), tel. (62) 757 44 07
- za pośrednictwem infolinii konsumenckiej pod numerami tel. 801 440 220 lub /22/ 290 89 16 (opłata wg taryfy operatora)
- mailowo poprzez konsumenckie centrum eporad: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Instytucje świadczące porady w sprawach specjalistycznych:
- usługi telekomunikacyjne:
Urząd Komunikacji Elektronicznej, Delegatura w Poznaniu ul. Kasprzaka 54, 60-245
Poznań tel. (61) 65 98 610
- usługi energetyczne
Urząd Regulacji Energetyki, Zachodni Oddział Terenowy ul. Wielka 20, 61-774
Poznań tel. (61) 670 53 01
- usługi finansowe i ubezpieczeniowe
Rzecznik Finansowy Al. Jerozolimskie 87, 02 - 001 Warszawa, tel. (22) 333 73 28
Urząd Miasta Kalisza, kalisz.pl/dla-mieszkanca/aktualnosci/miejski-rzecznik-konsumentow-niedostepny-od-23-sierpnia-do-8-wrzesnia,51728
Autor: krystian