Od 16 sierpnia do 2 września br. Miejski Rzecznik Konsumentów w Kaliszu nie będzie obecny. Warto sprawdzić, gdzie w tym czasie uzyskać pomoc prawną w sprawach konsumenckich.

Podczas nieobecności Miejskiego Rzecznika Konsumentów pomoc prawną w sprawach konsumenckich można uzyskać:

- w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kaliszu, ul. Kolegialna 4 (II p.), tel. (62) 757 44 07

- za pośrednictwem infolinii konsumenckiej pod numerami tel. 801 440 220 lub /22/ 290 89 16 (opłata wg taryfy operatora)

- mailowo poprzez konsumenckie centrum eporad: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

 

Instytucje świadczące porady w sprawach specjalistycznych:

- usługi telekomunikacyjne:
Urząd Komunikacji Elektronicznej, Delegatura w Poznaniu ul. Kasprzaka 54, 60-245 Poznań tel. (61) 65 98 610

- usługi energetyczne
Urząd Regulacji Energetyki, Zachodni Oddział Terenowy ul. Wielka 20, 61-774 Poznań tel. (61) 670 53 01

- usługi finansowe i ubezpieczeniowe
Rzecznik Finansowy Al. Jerozolimskie 87, 02 - 001 Warszawa, tel. (22) 333 73 28