UM Kalisz: Nabór na stanowisko ds. komunikacji społecznej
Prezydent Miasta Kalisza ogłosił nabór na stanowisko podinspektora ds. komunikacji społecznej w Kancelarii Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Kalisza. Oferty składać należy do 27 lutego.
Wśród niezbędnych wymagań są m.in. wykształcenie wyższe lub średnie - w tym wypadku konieczny jest minimum trzyletni staż pracy - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Mile widziane są m.in. bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny, doświadczenie redaktorskie, znajomość miasta i specyfiki mediów społecznościowych czy doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych.
Ogłoszenie o naborze dostępne jest w Biuletynie Informacji Publicznej.
Urząd Miasta Kalisza, kalisz.pl/dla-mieszkanca/aktualnosci/nabor-na-stanowisko-ds-komunikacji-spolecznej,55734
Autor: krystian

