To kampania promująca Kalisz jako miasto atrakcyjne dla mieszkańców i dla odwiedzających je gości, turystów. Warte odwiedzenia, bogate w zabytki, oferujące atrakcyjne wydarzenia kulturalne i sportowe. Ma na celu zwrócenie uwagi na urodę i klimat miasta, jego niepowtarzalność. Miejsca znane - w niecodziennym ujęciu oraz te mniej znane, często niedostrzegane na co dzień.

Kalisz się zmienia. Powstają nowe miejsca wypoczynku, rekreacji. Zabytki – w tym parki – przechodzą rewitalizację. Niejednokrotnie podczas prac konserwatorskich zabytkowe obiekty nie tylko nabierają blasku, ale dokonywane są w nich nowe odkrycia dokumentujące dzieje miasta. Interesujące są zarówno zabytki ruchome, jak i nieruchome. Warto zyskać nową perspektywę. Zauważyć i doceniać potencjał Kalisza.

- Hasło „Do zobaczenia w Kaliszu” wskazuje, co warto zobaczyć, co oferuje Kalisz. Jest też zaproszeniem, zachętą do spotkania w najstarszym z polskich miast - mówi Iwona Cieślak z Kancelarii Prezydenta Miasta. - Zapraszamy do włączenia się do kampanii wszystkich, którzy kochają Kalisz, są jego przyjaciółmi. Dostrzegają urodę i niepowtarzalny klimat miasta, lubią je fotografować. Chcą podzielić się swoimi ulubionymi miejscami, dostrzeżonymi detalami w architekturze.

Zdjęcia będą publikowane na stronie kalisz.pl oraz w mediach społecznościowych Miasta. Można je wydrukować i wysłać tradycyjną pocztą, rozsyłać w wersji elektronicznej, udostępniać w mediach społecznościowych.