To prawda, że trudno jest znaleźć nowych klientów do nowo otwartego salonu fryzjerskiego. Tak wiele osób szuka teraz odpowiedniego fryzjera online, że będąc właścicielem nie można zapominać o konieczności odpowiedniej reklamy w Internecie. Aby znaleźć nowych klientów, trzeba wyjść poza firmę nie tylko fizycznie, ale tez internetowo i rozpocząć działania w internetowym katalogu firm.
Jak dotrzeć do nowych klientów?
Największym błędem, jaki popełnia większość firm, jest niewiedza, co powinna powiedzieć swoim odbiorcom. Dlatego ważne jest, aby firmy zakładały konta w mediach społecznościowych. Zanim Twoja firma będzie mogła pomyśleć o tworzeniu treści, musisz wiedzieć, z kim rozmawiasz i czego chcesz, aby robili. Najlepszym sposobem na to jest testowanie różnych rodzajów treści z grupą docelową. To da im wgląd w to, jak reagują i co najbardziej im się podoba w Twojej firmie lub towarach.
Możesz to zrobić, publikując ulotki, zachęcając akcjami promocyjnymi lub rabatami na usługi modelowania włosów. Jeśli chcesz klientów, którzy będą lojalni i wrócili po następną fryzurę, musisz myśleć nieszablonowo. To jednak nie wszystko! Przede wszystkim trzeba zabrać o takie aspekty jak:
- Umieść dane salonu w internetowym katalogu firm
- Opublikuj stronę online
- Opublikuj stronę na Facebooku z logo swojego salonu
- Poproś znajomych i członków rodziny o polecenia
Firma wpisana do internetowego katalogu firm
Katalog firm w internecie to cyfrowe narzędzie marketingowe, które pomaga firmom zwiększać zaangażowanie klientów i zwiększać sprzedaż. Jest to jedno z najskuteczniejszych narzędzi wykorzystywanych przez właścicieli firm do pozyskiwania klientów. Katalog online jest również niezbędny w nowoczesnej strategii marketingowej, na którą składają się kanały cyfrowe, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, marketing w mediach społecznościowych i sprzedaż detaliczna. Niektóre z najbardziej znanych firm, które zostały wymienione w internetowym katalogu firm, to Apple, Amazon i Microsoft.
Jak promować swoją firmę w mediach społecznościowych
Twitter to świetna platforma społecznościowa do promowania Twojej firmy. Z tego przewodnika dowiesz się, jak założyć konto na Twitterze i znaleźć najlepszy czas na tweetowanie. Kluczową rzeczą w marketingu na Twitterze jest to, że jest on częścią szerszej strategii promowania Twojej firmy. Będziesz musiał korzystać z innych platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, oprócz Twittera, aby jak najlepiej wykorzystać swoje działania marketingowe.
Media społecznościowe to jeden z najbardziej opłacalnych kanałów marketingowych. Pozwala nam to w łatwy sposób rozpowszechniać nasze treści i uzyskiwać natychmiastową informację zwrotną na temat postów. Najważniejszą rzeczą w marketingu w mediach społecznościowych jest wykorzystanie go w sposób, który jest dla Ciebie opłacalny. Zacznij od korzystania z mediów społecznościowych tylko wtedy, gdy przyniesie ci to jakąś korzyść, na przykład, gdy promujesz produkt lub wydarzenie lub gdy potrzebujesz nawiązać kontakt z nowymi klientami.